Zákaznické oddělení

Vážení zákazníci,

naše oddělení je zde pro Vás, Vaše potřeby a přání. Zpracováváme objednávky a zajišťujeme jejich dodání přímo k Vám. Úzce spolupracujeme se všemi divizemi, skladem a odděleními naší společnosti a zajišťujeme tak plynulý zákaznický servis a logistiku pro Českou i Slovenskou republiku.

Jsme vám k dispozici v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hodin.

 “jsme přesvědčeni, že naší prvotní odpovědností je odpovědnost vůči lékařům, zdravotním sestrám a pacientům, vůči matkám a otcům a všem ostatním, kdo používají naše výrobky a služby. Vše, co děláme k uspokojení jejich potřeb, musí být vysoce kvalitní. Objednávky zákazníků musí být vyřizovány rychle a přesně”. Úryvek z kréda naší společnosti https://www.jnj.com/aboutjnj/jnjcredo

Rádi bychom Vás informovali, že společnost Johnson & Johnson se rozhodla vytvořit pro potřeby externích a interních zákazníků Customer Connect Portál:

www.jjcustomerconnect.com

Jedná se o online platformu vytvořenou pro všechny naše zákazníky a interní kolegy pro potřeby zpracování objednávek, jejich online sledování a pro řešení vratek a nesrovnalostí. Portál nabízí efektivnější způsob zadávání objednávek pohodlným a intuitivním způsobem a zároveň poskytuje zákazníkům a interním zaměstnancům aktuální informace o stavu jejich objednávky.

Mezi hlavní výhody portálu patří:

 

  • Dostupnost: objednávky mohou být vytvořeny kdykoliv: 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
  • Informace: můžete kdykoliv zkontrolovat stav své objednávky, aby jste zjistili zda se jedná o zásilku, která čeká na dodání, obsolentní kód, případně kdy je předpokládaný termín doručení.
  • Komfort: objednávky můžete zadávat několika velmi jednoduchými způsoby, dále si můžete okamžitě zkontrolovat cenu, případně vrátit zboží velmi jednoduchým způsobem přímo na webovém portálu.
  • Pravidelné reporty: můžete automaticky obdržet emailem denní nebo týdenní report nevykrytých objednávek.
  • Rychlost: Stačí objednat a Vaše objednávka bude zpracována maximálně během 10 minut
  • Efektivita: výrazně snižuje manuální chyby způsobené např. špatnou čitelností, ztrátě objednávky, chyby při psaní, atd.
  • Správa dokumentů: snadný přístup k fakturám a dodacím listům
  • Podpora: přímý kontakt s oddělením Zákaznických služeb

Doufáme, že tento nástroj bude užitečný pro Vaši každodenní práci, pomůže optimalizovat naši práci, posuneme se dopředu v našem úsilí o technologické inovace, abychom dosáhli pozitivních výsledků, které nám umožní uspokojit potřeby a přání našich zákazníků.

Pro více informací kontaktujte prosím oddělení Zákaznických služeb:

Česká republika +420 227 012 200

Slovenská republika 02 572 795 12

email: [email protected]